XXV SESJA RADY GMINY MSTÓW / 2009-02-17
W dniu 25 lutego 2009 roku odbędzie się XXV Sesja Rady Gminy Mstów.
Porządek obrad :
- Otwarcie Sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XXIV Sesji Rady Gminy.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji zadania pn : „Opracowanie projektu budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1040S w miejscowości Małusy Wielkie”.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla powiatu częstochowskiego na budowę chodnika przy drodze powiatowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2009 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diety dla sołtysów Gminy Mstów.
- Podjęcie uchwały w sprawie wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach na rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Śląskiego z dnia 28 stycznia 2009 r. Nr NP/IV/0911/1/14/09 stwierdzające nieważność uchwały Nr XXIII/201/2008 Rady Gminy Mstów z dnia 29 grudnia 2008 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Mstów, którzy uczestniczyli w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę Mstów.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Wancerzów.
- Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa Mstów w sprawie wprowadzenia zmian w statucie sołectwa.
- Sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Gminy w okresie między sesjami.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad XXV Sesji Rady Gminy.
Sesja odbędzie się w sali narad Urzędu Gminy w Mstowie i rozpocznie się o godz. 9-tej.
Wstecz