Oficjalna strona Gminy Mstów
Wtorek, 16 lipiec 2024, imieniny: Mariki, Benity, Eustachego
A- A+

MSTÓW: REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH


Mstów: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 42680 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
ZP-I/2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

  • I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych poprzez ułożenie nakładki asfaltobetonowej na następujących drogach: - droga Siedlec - Jaskrów na dł. ok. 1200mb - droga Mstów - Krasice na dł. ok. 2200mb - droga Mstów - Małusy Małe na dł. ok. 2000mb - droga Jaźwiny - Kuśmierki na dł. ok. 1000mb 2) Zakres robót obejmuje: (podane ilości poszczególnych robót są ilościami szacunkowymi i stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty przez Wykonawcę) a) wykonanie remontu cząstkowego masą asfaltobetonową - 350m2 b) wykonanie nakładki asfalto - betonowej - 26600m2 wg n/w technologii - oczyszczenie istniejącej nawierzchni - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - nadanie profilu istniejącej nawierzchni masą asfaltobetonową AC 11 W 50/70 100kg/m2 - ułożenie nakładki (warstwa ścieralna) z masy asfaltobetonowej AC 8 W 50/70 gr. 4cm c) ścięcie poboczy grubości do 10cm na szerokości 1m - 12800m2 d) utwardzenie poboczy kruszywem naturalnym na szerokości 0,5m i grubości 8cm po zagęszczeniu - 6400m2 e) skropienie krawędzi emulsją asfaltową - 12800mb f) regulacja pionowa urządzeń wodociągowych - 20szt Ostateczna ilość robót remontowych do wykonania na poszczególnych drogach zostanie ustalona po wyborze wykonawcy, do całkowitej wartości brutto tych robót 1.189.000,00zł..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez wykonawców wadium.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, pok. nr 25.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    Do pobrania:

    plik Specyfikacja SIWZ

    Wstecz