OGŁOSZENIE O NABORZE / 2015-06-18
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2013 r., poz. 594 z póź.zm.)
Wójt Gminy Mstów
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i komunikacji społecznej.
-
Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:
URZĄD GMINY MSTÓW ul.16.Stycznia 14, 42-244 Mstów
-
Określenie stanowiska urzędniczego:
„Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i komunikacji społecznej” - 1 etat
-
Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na tym stanowisku musi:
-
być obywatelem polskim,
-
mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
-
posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie (oświadczenie kandydata),
-
posiadać wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, samorządu terytorialnego,
-
posiadać minimum 3 – letni staż pracy,
-
posiadać przynajmniej 1 – roczny okres współpracy z jednostkami administracji samorządowej związany tematycznie ze sprawami komunikacji społecznej,
-
posiadać umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
-
znać zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i komunikacji społecznej.
- 2 -
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,
-
komunikatywność,
-
doświadczenie w pracy w zakresie pozyskiwania unijnych środków finansowych,
-
znajomość podstawowych przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
znajomość zasad pracy w jednostkach samorządu gminnego.
-
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. W ramach pozyskiwania funduszy europejskich oraz innych środków zewnętrznych, w szczególności:
● stałe monitorowanie aktualnych możliwości pozyskiwania środków krajowych i unijnych oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań gminy,
● przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej i ich bieżąca obsługa wraz z końcowym rozliczeniem,
● utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą dla danego projektu,
● opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatności innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,
● monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,
● koordynowanie projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w urzędzie, współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych.
II. W ramach promocji Gminy Mstów w mediach lokalnych i ponadlokalnych:
● organizowanie lokalnych imprez promocyjnych oraz innych uroczystości z udziałem Wójta Gminy,
● przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów reklamowo – informacyjnych promujących gminę,
● realizowanie zadań związanych z współredagowaniem strony internetowej urzędu,
● współredagowanie i przekazywanie informacji do gazety wydawanej przez Urząd Gminy,
● organizowanie współpracy władz gminy z podmiotami zewnętrznymi,
● fotograficzna obsługa wybranych imprez lokalnych.
- 3 -
III. Przygotowywanie dla administratora systemu BIP bieżących informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska, a w tym:
● archiwizowanie publikacji dotyczących pracy samorządu, problemów i osiągnięć urzędu,
● przygotowywanie komunikatów i informacji o działaniach samorządu lokalnego i decyzjach Wójta Gminy.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca wykonywana będzie w ramach samodzielnego stanowiska
bezpośrednio podległego Wójtowi. Miejsce pracy znajdować się
będzie na I piętrze budynku Urzędu.
Budynek wyposażony jest w windę dla osób niepełnosprawnych.
Pracownik będzie miał bezpośredni kontakt z petentami, wymagana
jest ścisła współpraca z innymi pracownikami. Stanowisko będzie
wyposażone w sprzęt komputerowy, biurko, szafę i telefon oraz
krzesło obrotowe. Pracownik wykonywał będzie zadania określone
zakresem czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mstów w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 9,3%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
życiorys – CV
-
kserokopie dyplomów lub zaświadczeń potwierdzających posiadane wykształcenie
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i inne kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
-
kserokopie świadectw pracy
-
referencje
-
oryginał kwestionariusza osobowego
-
samodzielnie sporządzone oświadczenie o niekaralności
-
zaświadczenie o stanie zdrowia
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593 z póź.zm.
-
- 4 -
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16.Stycznia nr 14 w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem:
„Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji Gminy””
w terminie do dnia 2 lipca 2015 roku do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne i zostaną zakwalifikowani do dalszej selekcji zostanie umieszczona w BIP-ie w dnia 3 lipca 2015 roku o godz. 1430.
Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej również zostanie ogłoszony w BIP-ie.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie w BIP – ie Urzędu Gminy Mstów (http://www.biulety.net/nt-bin/start.asp?podmiot=mstow/) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16.Stycznia nr 14.
Wójt Gminy Mstów
mgr inż. Tomasz Gęsiarz
Wstecz