Oficjalna strona Gminy Mstów
Sobota, 23 listopad 2024, imieniny: Adelii, Klemensa, Felicyty
A- A+

OGŁOSZENIE O NABORZE / 2015-06-18

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2013 r., poz. 594 z póź.zm.)

 

 

Wójt Gminy Mstów

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i komunikacji społecznej.

 

 

  1. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:

URZĄD GMINY MSTÓW ul.16.Stycznia 14, 42-244 Mstów

 

  1. Określenie stanowiska urzędniczego:

„Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i komunikacji społecznej” - 1 etat

 

  1. Wymagania niezbędne:

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na tym stanowisku musi:

  1. być obywatelem polskim,

  2. mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

  3. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,

  4. nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie (oświadczenie kandydata),

  5. posiadać wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, samorządu terytorialnego,

  6. posiadać minimum 3 – letni staż pracy,

  7. posiadać przynajmniej 1 – roczny okres współpracy z jednostkami administracji samorządowej związany tematycznie ze sprawami komunikacji społecznej,

  8. posiadać umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,

  9. znać zagadnienia związane z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i komunikacji społecznej.

- 2 -

 

  1. Wymagania dodatkowe:

    1. umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,

    2. komunikatywność,

    3. doświadczenie w pracy w zakresie pozyskiwania unijnych środków finansowych,

    4. znajomość podstawowych przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym,

    5. umiejętność pracy w zespole,

    6. znajomość zasad pracy w jednostkach samorządu gminnego.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

I. W ramach pozyskiwania funduszy europejskich oraz innych środków zewnętrznych, w szczególności:

● stałe monitorowanie aktualnych możliwości pozyskiwania środków krajowych i unijnych oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań gminy,

● przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej i ich bieżąca obsługa wraz z końcowym rozliczeniem,

● utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą dla danego projektu,

● opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatności innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu,

● monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych,

● koordynowanie projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w urzędzie, współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych.

II. W ramach promocji Gminy Mstów w mediach lokalnych i ponadlokalnych:

● organizowanie lokalnych imprez promocyjnych oraz innych uroczystości z udziałem Wójta Gminy,

● przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów reklamowo – informacyjnych promujących gminę,

● realizowanie zadań związanych z współredagowaniem strony internetowej urzędu,

● współredagowanie i przekazywanie informacji do gazety wydawanej przez Urząd Gminy,

● organizowanie współpracy władz gminy z podmiotami zewnętrznymi,

● fotograficzna obsługa wybranych imprez lokalnych.

- 3 -

 

III. Przygotowywanie dla administratora systemu BIP bieżących informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska, a w tym:

● archiwizowanie publikacji dotyczących pracy samorządu, problemów i osiągnięć urzędu,

● przygotowywanie komunikatów i informacji o działaniach samorządu lokalnego i decyzjach Wójta Gminy.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca wykonywana będzie w ramach samodzielnego stanowiska

bezpośrednio podległego Wójtowi. Miejsce pracy znajdować się

będzie na I piętrze budynku Urzędu.

Budynek wyposażony jest w windę dla osób niepełnosprawnych.

Pracownik będzie miał bezpośredni kontakt z petentami, wymagana

jest ścisła współpraca z innymi pracownikami. Stanowisko będzie

wyposażone w sprzęt komputerowy, biurko, szafę i telefon oraz

krzesło obrotowe. Pracownik wykonywał będzie zadania określone

zakresem czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

  1. Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mstów w

rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz

zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 9,3%.

  1. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny

    2. życiorys – CV

    3. kserokopie dyplomów lub zaświadczeń potwierdzających posiadane wykształcenie

    4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i inne kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności

    5. kserokopie świadectw pracy

    6. referencje

    7. oryginał kwestionariusza osobowego

    8. samodzielnie sporządzone oświadczenie o niekaralności

    9. zaświadczenie o stanie zdrowia

    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593 z póź.zm.

 

- 4 -

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16.Stycznia nr 14 w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem:

„Dotyczy naboru na stanowisko „Inspektora ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji Gminy””

w terminie do dnia 2 lipca 2015 roku do godz. 1500.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.

Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne i zostaną zakwalifikowani do dalszej selekcji zostanie umieszczona w BIP-ie w dnia 3 lipca 2015 roku o godz. 1430.

Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej również zostanie ogłoszony w BIP-ie.

Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie w BIP – ie Urzędu Gminy Mstów (http://www.biulety.net/nt-bin/start.asp?podmiot=mstow/) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16.Stycznia nr 14.

 

 

Wójt Gminy Mstów

 

mgr inż. Tomasz Gęsiarz

Wstecz