Oficjalna strona Gminy Mstów
Niedziela, 24 listopad 2024, imieniny: Flory, Emmy, Chryzogona
A- A+

ZP-VII/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Nr spr. IZO.271.7.2016.TM

Mstów: Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie oraz zakup dodatkowego wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 156055 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
ZP-VII/2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie oraz zakup dodatkowego wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w ramach zadania Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mstowie oraz zakup dodatkowego wyposażenia. o zakresie rzeczowym : Pomieszczenia i powierzchnie objęte pracami budowlanymi: PARTER: - nr 1.1 - Hol z przestrzenią komunikacyjną parteru - 19,75m2 - nr 1.2 - Klatka schodowa - 12,88m2 PIĘTRO: - nr 2.1 - Hol z przestrzenią komunikacyjną piętra - 37,70m2 - nr 2.2 - Sala widowiskowa - 123,72m2 - nr 2.3 - Magazyn - 17,62m2 - nr 2.4 - Garderoba - 10,26m2 RAZEM: - 221,93m2 W zakres opracowania aranżacji i wyposażenia wnętrz wchodzą wszystkie wyżej wymienione pomieszczenia, na poziomie niezbędnym do realizacji zadania. Zakres prac budowlanych pomieszczeń objętych opracowaniem Prace rozbiórkowe - Demontaż wszystkich starych gablot, wsporników, odbojnic, cokołów, listew przypodłogowych oraz kratek wentylacyjnych, - Demontaż posadzki z lastrica (wszystkie pomieszczenia), - Demontaż istniejącej boazerii i sceny w sali widowiskowej pom. nr 2.2 - Demontaż ścianki drewnianej w holu na parterze - Rozbiórka fragmentu ściany nośnej z cegły, - Demontaż kraty pod schodami na parterze - Demontaż drzwi i ościeżnic przeznaczonych do wymiany , - Demontaż istniejących kratek wentylacyjnych, - Wybicie nowego otworu drzwiowego dla kuchni - Demontaż sceny i schodów prowadzących na scenę - Wywiezienie gruzu budowlanego oraz zdemontowanych elementów drewnianych i stalowych, Roboty murarskie - Powiększenie otworu drzwiowego w holu na parterze aby powiększyć hol - Zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy kuchnią a holem 2.1 na piętrze - wybicie nowego otworu w miejscu okienka podawczego Roboty renowacyjne - Uzupełnienie, szlifowanie, polerowanie i olejowanie istniejącego parkietu na Sali widowiskowej nr. 2.2 - Renowacja lastryka - parapetów podokiennych - Renowacja ścian - usunięcie istniejących powłok malarskich, usunięcie uszkodzonych tynków, uzupełnienie ubytków, pokrycie gładzią gipsową, - Renowacja balustrad na klatce schodowej. Roboty malarskie - Malowanie ścian i sufitów wg. rysunków architektonicznych - Malowanie rur C.O. i tablicy rozdzielczej - Malowanie metalowych balustrad klatek schodowych Roboty posadzkowe - Montaż nowych cokołów przy posadzkach z płytek gresowych - Cyklinowanie istniejącego parkietu - Montaż listew i ćwierćwałków w Sali widowiskowej z parkietem drewnianym, - Szlifowanie istniejących lastrykowych parkietów Roboty montażowe - Montaż nowych drzwi i ościeży, - Wykonanie obudów z płyt GK i GKF wg. rysunków architektonicznych - Montaż osłon narożników, odbojników - Montaż obudów rur w holu na parterze i na spoczniku klatki schodowej - Montaż obudowy kanałów wentylacyjnych w Sali widowiskowej - Montaż nowej sceny - Instalacja barierki na cenie do wysokości 1,1m oraz schodków - Montaż konstrukcji scenicznej pod systemy oświetleniowe - Montaż punktów świetlnych wg. projektu elektrycznego - Montaż konstrukcji mocującej kurtyny i okotarowania - Montaż listew drewnianych - Montaż kratek wentylacyjnych. Roboty udrożnienia wentylacji grawitacyjnej. - Sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej. Roboty instalacyjne - remont i modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej - nagłośnienie - oświetlenie sceny.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca warunek spełnił, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95

  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli : a) wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania robót zamiennych lub dodatkowych o czas niezbędny do wykonania tych robót, b) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron , których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec w szczególności : - przedłużająca się procedura postępowania przetargowego, uniemożliwiająca zachowanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia - odwołania osób prawnych i fizycznych - wstrzymanie przez Zamawiającego wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury - priorytet Infrastruktura domów kultury..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Do pobrania:

plik Specyfikacja SWIZ (ZIP)

plik Treść ogłoszenia (DOC)

Wstecz