Oficjalna strona Gminy Mstów
Niedziela, 24 listopad 2024, imieniny: Flory, Emmy, Chryzogona
A- A+

ZAPYTANIE OFERTOWE - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2016/2017

Mstów dnia 25.10.2016 r

Zamawiający : Gmina Mstów
z siedzibą: 42-244 Mstów, ul. 16 Stycznia 14
tel. 34 3284-005
Nr spr. IZO.271.39.BSU.2016.TM

ZAPYTANIE OFERTOWE

poniżej 30 tys. Euro

W oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017”

1. Zakres przedmiotu zamówieniem:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017. Zamawiający udziela zamówienia w pięciu częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, tj.

Część 1

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Jaskrów, Siedlec i Gąszczyk – łączna długość dróg do utrzymania ok. 15,5km

Część 2

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Brzyszów, Małusy Małe, Małusy Wielkie, Kobyłczyce i Zawada - łączna długość dróg do utrzymania ok. 22,6km

Część 3

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Mokrzesz, Kuśmierki, Jaźwiny, Krasice, Łuszczym - łączna długość dróg do utrzymania ok. 20,0km

Część 4

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Mstów, Wancerzów, Rajsko, Kłobukowice - łączna długość dróg do utrzymania ok. 21,5km

Część 5

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach: Kuchary, Latosówka, Cegielnia - łączna długość dróg do utrzymania ok. 15,3km

Zamawiający, po podpisaniu umów wskaże Wykonawcom drogi objęte zimowym utrzymaniem oraz ustali kolejność odśnieżania i zwalczania gołoledzi.

Przedmiot zamówienia polega na utrzymaniu w przejezdności w/w dróg poprzez ich odśnieżenie lub posypanie w sytuacjach występowania warunków wymagających wykonanie tych usług.

2. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2017 r (a w przypadku przedłużającej się zimy do ustąpienia warunków zimowych)

3. Składanie ofert.

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:

- minimum 1 szt. pługopiaskarek (ewentualnie po 1 szt. osobno sprzętu do odśnieżania i do posypywania) – dotyczy osobno każdej części zamówienia.

Uwaga! W przypadku składania ofert przez wykonawcę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia musi on wykazać dysponowanie odrębnym sprzętem dla każdej części

Oferta na każdą część zamówienia musi zawierać:

a). Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu

do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1

pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24

ust.1 pkt.2 ustawy,

c) Wykaz sprzętu, który będzie użyty do wykonywania danej części zamówienia, jakim dysponuje wykonawca (załącznik nr 2 SIWZ)

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Ofertę na każdą część zamówienia należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Mstów ul. 16-go Stycznia , 42-244 Mstów , sekretariat do dnia 3.11.2016r do godz. 10ºº

Kopertę oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować :

Urząd Gminy Mstów

42- 244 Mstów ul. 16-go Stycznia 14

oraz opisać:

Oferta na wykonanie „Zimowe utrzymanie dróg 2016 – 2017 – część nr ……”

Nie otwierać przed dniem: 3.11.2016r godz. 1015.

Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w / w opisem ponosi oferent.

4.Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

Wykonawca określi ceny jednostkowe na poszczególne czynności wykazane w formularzu oferty.

Cena za 1 km odśnieżania oraz posypywania winna obejmować wykonanie tej pracy na całej szerokości jezdni.

Ceny jednostkowe określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy.

Ceny jednostkowe winny być określone przez wykonawcę z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie wykonawca oferuje.

Cena za 1 km posypanej drogi winna obejmować usługę wraz z materiałem.

Jako materiał należy zastosować mieszankę soli z piaskiem w stosunku 1:1

5. Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 3.11.2016r o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego

Urząd Gminy Mstów ul. 16-go Stycznia 14 , sala konferencyjna.

6. Kryteria oceny oferty.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

  • cena za 1 km odśnieżonej drogi (brutto) - 60%

  • cena za 1 km posypanej drogi mieszanką (piasek z solą) (brutto) (usługa + materiał) - 40%

Ponieważ dane w ofertach będą danymi liczbowymi przyznawanie punktów odbywać się będzie proporcjonalnie wg wzorów matematycznych.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

7. Zawarcie umowy.

Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który złoży ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu i przedłoży ofertę z najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu.

Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

8. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Do pobrania:

plik Treść zamówienia wraz z załącznikami w formacie DOC

Wstecz