XXVII SESJA RADY GMINY MSTÓW / 2016-11-18
W dniu 28 listopada 2016 roku (poniedziałek) o godz.1100 odbędzie się XXVII SESJA RADY GMINY MSTÓW, w sali narad Urzędu Gminy w Mstowie.
Porządek obrad :
1.Otwarcie Sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.Przyjęcie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołów z: XXV, XXVI Sesji Rady Gminy.
4.Informacja z działalności Wójta Gminy i sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Gminy.
5.Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2016 rok.
6.Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej.
7. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na rok 2017.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę gruntów Gminy Mstów w obrębie Siedlec.
9.Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mstów w granicach sołectwa Cegielnia.
10.Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mstów w granicach sołectwa Kłobukowice.
11.Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mstów w granicach sołectwa Małusy Wielkie.
12.Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mstów w granicach sołectwa Jaźwiny.
13.Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Mstów w granicach sołectwa Kuchary.
14.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Mstów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w roku 2017.
15.Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Mstów do Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
16.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale Nr XV/124/2016 Rady Gminy Mstów z dnia 26 lutego 2016 roku w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2016 rok.
17.Wolne wnioski i zapytania.
18.Zamknięcie Sesji Rady Gminy.