Deklaracja dostępności cyfrowej
Deklaracja dostępności Strona internetowa Gminy Mstów
Urząd Gminy Mstów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Gminy Mstów.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- 1.2.3 Audiodeskrypcja lub alternatywa tekstowa dla mediów (nagranie)
- 1.4.12 Odstępy w tekście
- 2.4.3 Kolejność fokusu
- 2.5.1 Gesty dotykowe
Wyłączenia
- 1.2.2 Napisy rozszerzone (nagranie)
- 1.2.4 Napisy rozszerzone (na żywo)
- 1.3.3 Właściwości zmysłowe
- 1.4.2 Kontrola odtwarzania dźwięku
- 2.2.1 Dostosowanie czasu
- 2.2.2 Pauza, zatrzymanie, ukrycie
- 2.3.1 Trzy błyski lub wartości poniżej progu
- 2.4.1 Możliwość pominięcia bloków
- 2.4.7 Widoczny fokus
- 2.5.3 Aktywowanie ruchem
- 3.2.1 Po otrzymaniu fokusu
- 3.2.2 Podczas wprowadzania danych
- 3.2.3 Spójna nawigacja
- 3.3.1 Identyfikacja błędu
- 3.3.2 Etykiety lub instrukcje
- 3.3.3 Sugestie korekty błędów
- 3.3.4 Zapobieganie błędom (prawnym, finansowym, w danych)
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie oceny podmiotu zewnętrznego przeprowadzonej przez P.W. PROJEKT Wojciech Łoś.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jarosław Całusiński.
- E-mail:
- Telefon: +48 34 3284 005
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Mstów
- Adres: Urząd Gminy Mstów
ul. Gminna 14
42-244 Mstów - E-mail:
- Telefon: +48 34 3284 005
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wstecz