WÓJT GMINY MSTÓW OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO / 2011-12-20
Konkurs prowadzony jest w oparciu o Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 19 sierpnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, składu komisji konkursowej oraz ramowego regulaminu przeprowadzania konkursu (Dz. U. Nr 115, poz.749 z późn. zm.) i w oparciu o regulamin Komisji Konkursowej.
1. Kandydaci ubiegający się o stanowisko objęte konkursem powinni spełniać wymogi określone w art.46 ust.2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz.654):
1) wykształcenie wyższe,
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia dającego rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
3) co najmniej 5-letni staż na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3-letni staż pracy,
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych ofert zawierających:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) życiorys ( CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
5) inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje kandydata,
6) kserokopię dowodu osobistego,
7) pisemną koncepcję programową, organizacyjną i ekonomiczną funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zespołu Ośrodków Zdrowia Gminy Mstów,
8) oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany
zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie został względem niego wydany zakaz pracy na stanowisku objętym konkursem oraz zakaz pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie opisanej imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Zespołu Ośrodków Zdrowia Gminy Mstów”, należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16 Stycznia nr 14 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Mstów,
ul. 16 Stycznia nr 14, 42-244 Mstów
w terminie do dnia 20 stycznia 2012 r. do godz. 12.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub pisemnie. Planowany termin indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami ustala się na 24 stycznia 2012 r. godz. 10.00.
Regulamin pracy Komisji Konkursowej powołanej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Mstów znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mstów (www.mstow.pl).
Informacja o wyniku konkursu umieszczona zostanie w BIP Urzędu Gminy Mstów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Mstowie przy ul. 16 Stycznia nr 14.
REGULAMIN PRACY
KOMISJI KONKURSOWEJ POWOŁANEJ
DO PRZEPROWADZENIA KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ–ZESPÓŁ OŚRODKÓW ZDROWIA
GMINY MSTÓW