Oficjalna strona Gminy Mstów
Poniedziałek, 23 grudzień 2024, imieniny: Wiktorii, Sławomiry, Jana
A- A+

PRZETARG NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINNYCH OBIEKTÓW / 2012-01-21

Urząd Gminy w Mstowie zdecydował się na przeprowadzenie przetargu na dostawę energii elektrycznej zużywanej przez gminę. Pierwszy przetarg będzie przeprowadzony na dostawę energii na potrzeby oświetlenia ulicznego. Drugi - na dostawę energii do budynków użyteczności publicznej: Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury, szkół i przedszkoli.
To kolejny krok w szukaniu oszczędności na stałych opłatach związanych ze zużyciem elektryczności po przeprowadzonej kilka lat temu wymianie oświetlenia na energooszczędne. Urząd Gminy spodziewa się oszczędności kosztów w przypadku oświetlenia ulicznego o około 25 %. W przypadku opłat za zużycie energii w budynkach publicznych mogą one wynieść około 20 %.
Przygotowanie i przeprowadzenie takich przetargów wymaga specjalistycznej wiedzy podpisano więc umowę z firmą, która przygotuje analizy: ograniczenia kosztów zużycia energii i ich rozliczania oraz zapisów handlowych umów. Dobierze również najlepsze taryfy, przygotuje całą specyfikację do przetargu i umowy z dostawcami. Podobne przetargi przeprowadziły np. gmina Olsztyn, Starostwo Powiatowe czy Urząd Marszałkowski.

Wstecz