Oficjalna strona Gminy Mstów
Czwartek, 26 grudzień 2024, imieniny: Dionizego, Szczepana
A- A+

Sesja Rady Gminy / 2023-02-08

W dniu 10 lutego 2023 roku o godz. 12:00, w sali narad Urzędu Gminy w Mstowie, odbędzie się XLIX Sesja Rady Gminy Mstów , z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów z XLVII i XLVIII Sesji Rady Gminy.
4. Informacja z działalności Wójta Gminy i sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Gminy.
5. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania oraz sposobu rozliczania dotacji celowej w 2023 r. na dofinansowanie kosztów zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony środowiska, polegających na modernizacji systemów grzewczych w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Mstów, realizowanych przez osoby fizyczne.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w miejscowości Kobyłczyce w Gminie Mstów.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w miejscowości Zawada w Gminie Mstów.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w miejscowości Wancerzów w Gminie Mstów.
11. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru zlokalizowanego w miejscowości Wancerzów w Gminie Mstów.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przeniesienie prawa własności nieruchomości położonej w miejscowości Jaskrów na rzecz osób fizycznych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi Nr OR.1510.2.1.2022.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji Nr OR.152.1.1.2023 według właściwości.
15. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
16. Zamknięcie Sesji Rady Gminy.

Wstecz