Oficjalna strona Gminy Mstów
Wtorek, 16 lipiec 2024, imieniny: Mariki, Benity, Eustachego
A- A+

ZP-III/08 "REMONT UL. 35 LECIA PRL W MSTOWIE"

Mstów: Remont ul. 35 Lecia PRL w Mstowie
Numer ogłoszenia: 34279 - 2008; data zamieszczenia w BZP: 20.02.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, fax 034 3785558.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. 35 Lecia PRL w Mstowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. 35 Lecia PRL w Mstowie na długości 300mb i szerokości 5m.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Oczyszczenie nawierzchni - 1586 m2
b) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 1586 m2
c) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 1 szt
d) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 15 szt
e) Wyrównanie istniejącej nawierzchni z nadaniem profilu drogi
masą asfaltobetonową w ilości 75 kg/m2 - 119 ton
f) Wykonanie nakładki asfaltobetonowej grubości 4cm
(warstwa ścieralna) - 1586 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.W przetargu mogą brać udział wykonawcy:
a) niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych)
b) spełniający wymogi art. 22 ust. 1 tej ustawy.
c) którzy udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbędzie się na zasadzie (spełnia), (nie spełnia)

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Do oferty winny być załączone następujące dokumenty:

a) oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (Prawo zamówień publicznych)
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
c) kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, pok. nr 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Pobierz SIWZ (*.doc)

Wstecz