Oficjalna strona Gminy Mstów
Niedziela, 24 listopad 2024, imieniny: Flory, Emmy, Chryzogona
A- A+

ZP-VII/07 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, fax 034 3785558.
Adres strony internetowej zamawiającego: mstow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do pól Baranów - Krasice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do pól Baranów - Krasice. Długość drogi 550mb, szerokość drogi 4m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą brać udział wykonawcy:
a) niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych)
b) spełniający wymogi art. 22 ust. 1 tej ustawy.
c)którzy udzielą minimum 48 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbędzie się na zasadzie (spełnia), (nie spełnia)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
c) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Mstów
ul. 16 Stycznia 14
42-244 Mstów

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce:

Urząd Gminy Mstów
ul. 16 Stycznia 14
42-244 Mstów
Pok. nr 36

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Pobierz SIWZ (*.pdf)

Wstecz