OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY
Nr spr. ZP-I/09
Mstów: Dostawa oraz montaż placów zabaw dla dzieci
Numer ogłoszenia: 13699 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż placów zabaw dla dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż 8 kpl. placów zabaw dla dzieci. Elementy zabawowe wchodzące w skład 1 kpl: a) Zestaw zabawowy: - wieża mała z dachem - 1szt - zjeżdżalnia metalowa ze ślizgiem ze stali nierdzewnej - 1szt - wejście na podest wieży - trap - 1szt - piaskownica z palisady poziomej 3mx3m - 1szt b) Huśtawka podwójna z siedziskami koszykowymi - 1szt c) Huśtawka podwójna z siedziskami płaskimi - 1szt d) Drabinka krzyżowa - 1szt e) Przeplotnia z łańcuchów - 1szt f) Huśtawka wagowa Kiwak - 1szt g) Sprężynowiec - 1szt h) Ławka z oparciem - 1szt i) Regulamin placu zabaw - 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział wykonawcy: a) niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Prawo zamówień publicznych) b) spełniający wymogi art. 22 ust. 1 tej ustawy. c) którzy udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbędzie się na zasadzie (spełnia), (nie spełnia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone następujące dokumenty: a) oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (Prawo zamówień publicznych) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, pok. nr 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja do pobrania