OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI
Mstów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Mstów m. Wancerzów i Cegielnia.
Numer ogłoszenia: 98420 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Mstów m. Wancerzów i Cegielnia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprawdzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, 2. Nadzór budowlany we wszystkich branżach, 3. Przygotowanie projektu do odbioru końcowego, 4.Rozliczenie inwestycji według procedur obowiązujących przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFRR w ramach RPO WSL działanie 5.1,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.8) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium wysokości 3 000,- zł ( słownie: trzy tysiące zł)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać ponadto następujące warunki: 2.1. posiadają doświadczenie w nadzorowaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w okresie ostatnich 3 lat nadzorowali minimum 2 inwestycje obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł każda współfinansowane ze środków pomocowych Unii Europejskiej. 2.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. mogącymi pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan bez ograniczeń - w specjalności dróg bez ograniczeń oraz dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2-letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków pomocowych Unii Europejskiej. 2.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 2.4. wykażą się dysponowaniem lub dostępnością do środków finansowych w wysokości min. 100.000 zł, 2.5. wykażą się osiągnięciem obrotu ze sprzedaży usług w okresie ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ,nie mniejszym niż 500.000 zł średnio rocznie . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia , nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 oraz o braku powodów do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 ustawy- załącznik nr 2 ( wg wzoru w SIWZ) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.2 Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 2.1 Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 (wg wzoru w SIWZ). Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inwestora Zastępczego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Inżyniera Kontraktu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają poniższemu warunkowi: a. Wymagane jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego ( Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Inżyniera Kontraktu) na, co najmniej dwóch inwestycjach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł każda współfinansowane ze środków pomocowych Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 2.2 Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan bez ograniczeń - w specjalności dróg bez ograniczeń oraz osobę, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2-letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków pomocowych Unii Europejskiej. lub dołączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa a) Załączenia do oferty kopii aktualnego dokumentu (polisy) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców b) Załączenie do oferty kopii dokumentu bankowego potwierdzającego posiadanie środków finansowych w wysokości min. 100.000 zł lub potwierdzającego możliwość zdolności kredytowej w takiej wysokości .Potwierdzenie bankowe potwierdzające stan środków finansowych lub ich dostępność musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców c) Załączenia do oferty kopii bilansu oraz rachunku zysku i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , potwierdzających osiągnięcie obrotu ze sprzedaży usług nie mniejszego niż 500.000 zł średnio rocznie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony przez jednego wykonawcę w pełnym zakresie lub łącznie przez wszystkich ubiegających się wspólnie wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów pok. nr 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL ma lata 2007 - 2013.
Ogłoszenie w formacie pdf
Specyfikacja w formacie doc