Oficjalna strona Gminy Mstów
Niedziela, 24 listopad 2024, imieniny: Flory, Emmy, Chryzogona
A- A+

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE

ZP-IX/09
Mstów: Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów
Numer ogłoszenia: 98497 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekreacyjne zagospodarowanie terenów nad rzeką Wartą w miejscowościach Mstów - Wancerzów obejmującym wykonanie: - Kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Urzędzie Gminy gdzie planowane jest urządzenie boisk: wielofunkcyjnego i do piłki siatkowej, placu zabaw dla dzieci, - Kompleksu terenów do plażowania skupionych przy istniejącym rekreacyjnym zbiorniku wodnym Tasarki - w obrębie którego, w ramach prac związanych z utrzymaniem zbiornika planuje się aranżację miejsc do plażowania zarówno dla dorosłych jak i najmłodszych - Ciągu leśnej ścieżki zdrowia, - Ciągów spacerowych, z licznymi miejscami widokowymi scalającymi poszczególne elementy turystycznego użytkowania terenów w jeden kompleks. - Elementów małej architektury: gril - 3szt wiata - altana - 3szt platforma widokowa - 3szt podesty (obejścia źródła i skały Miłosnej) - 2szt scena - 1szt podest - molo - 1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60-9, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100 000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania polegające na budowie placów, dróg lub chodników o nawierzchni z kamienia wapiennego (lub innych materiałów jak kostka brukowa, płytki chodnikowe itp.), oraz min. 1 zadanie polegającego na urządzeniu terenów rekreacyjnych z elementami małej architektury (np. grile, wiaty-altany, pomosty, sceny itp.) c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia d) Dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz pracownikami z niezbędnymi kwalifikacjami zawodowymi e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny brutto z VAT zaoferowanej przez Wykonawcę f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - szczegółowy kosztorys ofertowy - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy zgodnie z wzorem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów pok. nr 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania


Treść ogłoszenia (*.pdf)
Specyfikacja (*.zip) 10MB

Wstecz