Oficjalna strona Gminy Mstów
Niedziela, 24 listopad 2024, imieniny: Flory, Emmy, Chryzogona
A- A+

MSTÓW: ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY MSTÓW W ROKU K


Mstów: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół z terenu Gminy Mstów w roku kalendarzowym 2013
Numer ogłoszenia: 496766 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mstów , ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, faks 034 3785558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

  • I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół z terenu Gminy Mstów w roku kalendarzowym 2013.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów dla uczniów dojeżdżających do szkół w Mstowie i w Małusach Wielkich w roku kalendarzowym 2013. 2.Zamawiający wymaga aby co najmniej w dni nauki szkolnej przewóz do danej placówek oświatowych był zapewniony, a bilety ważne. 3.Zamawiający wymaga aby uczniowie do placówek oświatowych dojeżdżali co najmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. Przewidywany rozkład zajęć zostały zamieszczony w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie. 4. Wyszczególnienie tras po jakich dzieci dojeżdżające do placówek oświatowych na terenie Gminy Mstów będą się poruszać zostały zilustrowane w Załączniku Nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby bilety miesięczne były ważne na wyznaczonych trasach. W trakcie roku szkolnego ilość zamawianych biletów miesięcznych jak i tras może ulec zmianie. 5. Zapotrzebowanie ilościowe na zakup biletów dla dzieci dojeżdżających do poszczególnych placówek oświatowych z poszczególnych miejscowości znajduje się w Załączniku Nr 8 do SIWZ. Łącznie dojeżdżać będzie 284 dzieci. 6. Każda trasa może być obsługiwana przez innego przewoźnika. W trakcie roku szkolnego ilość zamawianych biletów miesięcznych oraz tras może ulec zmianie..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mstow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, pokój nr 36 lub listownie.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kobyłczyce - Małusy Wielkie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kobyłczyce - Małusy Wielkie, ilość biletów w okresie miesiąca: 28, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kobyłczyce -Małusy Wielkie - Małusy Małe - Brzyszów - Srocko - Mstów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kobyłczyce -Małusy Wielkie - Małusy Małe - Brzyszów - Srocko- Mstów, ilość biletów w okresie miesiąca: 66, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pniaki Mokrzeskie - Jaźwiny - Kuśmierki - Krasice - Mokrzesz - Zawada - Mstów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pniaki Mokrzeskie - Jaźwiny - Kuśmierki - Krasice - Mokrzesz - Zawada - Mstów, ilość biletów w okresie miesiąca: 68 biletów, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kuchary - Kłobukowice - Rajsko - Mstów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchary - Kłobukowice - Rajsko - Mstów, ilość biletów w okresie miesiąca: 54 biletów, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jaskrów - Mstów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaskrów - Mstów, ilość biletów w okresie miesiąca: 51 biletów, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gąszczyk - Siedlec - Mstów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąszczyk - Siedlec - Mstów, ilość biletów w okresie miesiąca: 17 biletów, CPV: 22.45.90.00-2, czas trwania od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

     

     

     

     

    Do pobrania pdf Specyfikacja SIWZ

    Dodano 12/12/2012

    pdf Odpowiedzi do SIWZ

    Wstecz